Glattejern

brevkassespørgsmål

Glattejern

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej Cyberhus Jeg har længe ledt efter et glattejern. Jeg har fundet et som hedder GHD Midnight Deluxe. Jeg ønsker mig det brændende så meget! Det er både med taske, spejl og føntørrer. Det eneste problem er at jeg ikke må købe det, og det koster 1500,- Jeg kan ikkee finde nogle steder at vinde det, men jeg vil så gerne have det. Og jeg får aldrig lov til at købe det, og det er mit højeste ønske, da mit hår er umuligt, og jeg vil ikke have det klippet. Hvad kan jeg gøre? P.S: Jeg får det heller ikke i fødselsdagsgave, da vi er en "fattig" familie.. KH Mig :)

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, at du så brændende ønsker dig et GHD glattejern, de er virkelig også lækre, men man får også lov til at betale for produktet.

Du skriver, at du ikke må købe det, og at du ikke får det i fødselsdagsgave, da I er en "fattig" familie. Jeg kan godt forstå, at du synes det er frustrerende, når du så brændende ønsker dig det. Jeg kunne forestille mig, at dine forældre synes, at et glattejern er en luksus-ting, som ikke er lige så nødvendig som eksempelvis tøj og sko - Og derfor synes de, at det er bedre at bruge pengene på det.

Jeg kender desværre ikke til nogen konkurrencer, hvor man kan vinde glattejernet, men du holde godt øje, det kan jo være, at der pludselig dukker noget op. Til gengæld findes der mange andre gode og billigere glattejern. De findes i alle afskygninger og til mange forskellige priser - det kan være lidt af en jungle. Nogle af dem river og slider meget på håret, mens andre er mere skånsomme - jeg synes derfor, du skal spørge din frisør, om hun kan anbefale et, som har en lidt bedre pris :) Jeg fik selv anbefalet et OBH glattejern af min frisør - og det har jeg været glad for i mange år.

Hvis du stadig ikke kan slå GHD glattejernet ud af hovedet, kunne det være en idé at søge efter et på hjemmesiden " www.trendsales.dk " - det er en hjemmeside, hvor man kan sælge brugte og nye varer til andre brugere. Jeg søgte hurtigt, og kunne se, at der var forskellige til salg - både nye og lidt brugte til forskellige priser. Det kunne jo være, at du kunne være heldig at finde et billigt et eller forhandle dig frem til en god handel derinde. Jeg vil dog råde dig til at have dine forældre med inde over -  Du kan måske sidde og søge sammen med dem eller fortælle dem, hvis du finder noget billigt osv. Uanset hvad er det i hvert fald vigtigt at spørge dem om lov inden du handler :)

Jeg håber, du finder et godt glattejern til en god pris..

God weekend
Simone