Glæde

brevkassespørgsmål

Glæde

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg ville bare høre om i ikke kunne lave et forum hvor man kunne dele sine glæder. Personligt synes jeg nemlig medierne og så meget andet, bare sætter fokus på alt det dårlige! Der hvor man kunne sige "Ohh YES jeg har lige fået en ny cykel" eller " Jeg har lige scoret den lækreste pige/dreng på hele skolen". Så bare en ide.... Hvis i brugte den ville jeg blive super glad:D

Svar:

Kære dreng 13 år

Tak for dit spørgsmål og jeg synes det lyder som en rigtig god idè..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til Anni i brevkassen "Spørg om Cyberhus"..Her kan du læse dit svar nu.

Venligst

Denise

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål