At give et handjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Nu har jeg ledt og ledt, herinde på siden, men kan ikke finde noget om hvordan man giver et godt handjob. Jeg vil bare gerne være lidt mere erfaring, om hvordan? hvornår? hvad der skal ske efter,,, sidder man så bare der?. Nu det ikke fordi jeg har en kæreste, der forventer de snart skal ske. Jeg er faktisk bare nysgerrig imkring det hele. + der er en lidt sød fyr, et år ældre end mig.  Har nogle form for: tips, video'er, råd eller lignende. Ville det være fantastisk

Svar:
Hej med dig,
Kan godt forstå, at du er nysgerrig på, hvordan man kan give et handjob. Først vil jeg sige, at det kan være forskelligt, hvordan en dreng bedst kan lide det. Derfor kan det være en god ide at prøve sig lidt frem, og hvis man har mod på det, kan man spørge drengen, hvordan han godt kan lide det. Han kan måske vise dig det ved at føre din hånd lidt.
Derudover kan jeg henvise til sexlinen.dk, som skriver lidt om handjob, se HER.
Du nævner også spørgsmålet om, hvornår man giver et handjob. Sådan som jeg tænker det, kan det være, man får lyst til at gøre det, når man er sammen med en dreng, som man godt kan lide, og som man føler sig tryg ved. Hvis man så sidder eller ligger og kysser, kan man jo begynde at kæle lidt for hinanden. Her kan man så eventuelt åbne drenges bukser og begynde et handjob, hvis man har lyst til det.
Du spørger også til, hvad der skal ske efter et handjob. Ofte vil drengen være meget afslappet bagefter, og det kan måske være rart at putte lidt ved at sidde eller ligge lidt sammen. Måske kan det også være rart at kysse lidt.
Jeg kommer til at tænke på, at man som pige måske godt kan synes, at man skal have sex, hvis man starter med et handjob, men det behøver man ikke. Det er vigtigt at huske, at man kun skal give et handjob eller have sex, hvis man har lyst til det.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar. Det lyder i øvrigt spændende med den søde fyr.
De bedste hilsner fra Ida