Gaver :)
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Heeeejsa :D Jeg vil helt vildt gerne lave en gave til mine to idoler JR ( Fra x factor) Jeg ved de elsker marabou chokolade :) Meeeen har i nogle ider til hvad jeg kan lave? :)

Svar:
Hej med dig
Det kan jeg godt forstå du gerne vil. Synes det er en super god idé at sende en gave til dem! Når du ved de elsker marabou chokolade, så synes jeg da helt klart du kan sende det til dem. Du kunne måske finde et lækkert chokolade-påskeæg til dem, nu hvor det er påske lige om lidt :) Det er bare et forslag. Og så synes jeg det kunne være en god idé at skrive et brev til dem, hvor du kan fortælle dem hvorfor du er fan af dem og hvad du godt kan lide ved deres musik! Det tror jeg de vil blive rigtigt glade for.
Håber du kan bruge mit svar!
Med venlig hilsen
Ida