G-streng eller ej?

brevkassespørgsmål

G-streng eller ej?

brevkassespørgsmål af
Anna
14 år
Oprettet 7 år 2 uger siden

Hej! Jeg bliver heletiden rådgivet af drengene fra klassen med at burde bruge g-streng, bare ingen af den andre gør det.. jeg vil på en måde gerne men ved ikke rigtigt, skal jeg begynde eller ej?

Svar:

Hej med dig

Det er helt dit eget valg om du ønsker at bruge g-streng eller ej. De fleste drenge har en eller anden tanke om at en g-streng er sexet, fordi det ofte er sådan den bliver præsenteret. Den dækker heller ikke ret meget, men samtidig er det heller ikke alle der mener at den er særlig behagelig. Så jeg tænker egentlig at det er helt op til dig om du skal prøve det eller ej. Du skal ikke lytte til drengene, men lytte til dig selv. Du kan måske prøve at købe en g-streng og se hvordan det føles. Hvis det føles helt forkert, så synes jeg ikke du skal bruge den, kun fordi at drengene mener det. Hvis de er så vilde med det, så kan de jo selv gå med g-streng.

Det er din krop, og du bestemmer. Husk det!

Venlig Hilsen

Signe