Følelser

brevkassespørgsmål

Følelser

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hvad gør man hvis ens kæreste har kysset med en anden pige mens i kom sammen men så har i slået op og du finder ud af det, men din ekskæreste har ikke sagt noget til dig om det og du stadige er forelsket i ham?

Svar:

Hej med dig

Utroskab kan bare gøre rigtig ondt, også selvom at I ikke er sammen mere, kan jeg godt forstå det er hårdt at vide at han kyssede med en anden mens I var kærester.

Du skriver du stadig er forelsket i ham, og spørger til hvad du skal gøre, når nu du har fundet ud af at han gjorde det mens I var sammen. Hvis du tænker at du gerne vil være kærester med ham igen, så synes jeg du skal spørge ham en dag til hvad der skete dengang han kyssede med en anden, hvorfor han gjorde det – jeg tænker nemlig at det er vigtigt at du ikke går ind i forholdet igen uden I har fået talt ud om sidst I var sammen. Jeg synes også du skal tænke over om du ville kunne stole på ham, hvis I skal være kærester igen på et tidspunkt..
Derudover så synes jeg du skal tale en masse med en god veninde om hvordan du har det med at have fundet ud af det og med at være vild med ham stadigvæk.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.

De bedste hilsner fra  Heidi