få hende ud af hovedet eller noget!!!!...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg har en veninde som jeg går i klasse med og har været forelsket i hende siden 0klasse men begyndte først at gør noget ved det her for snart 2år siden..og kender hinanden rigtigt godt osv. og spurgte hende så en dag om vi skulle komme sammen og fik et nej og siden da har jeg tænkt 24/7 på hende selvom jeg ik føler noget for hende...vi har været før bedstevenner, tror ik det er det der problemet hvad fanden skal jeg gør for at få hende ud af mit hoved??!!!

Svar:
Hej
Det lyder til at du har været meget glad for pigen i meget lang tid. Når det er noget der har stået på så længe, kan det være svært at komme over og stoppe med at tænke på.
Hvis du stadig tænker så meget på hende, kan det være du stadig har følelser for hende, selv om du ikke tror det. Det der er vigtigt, når man vil stoppe med at tænke på en man har været forelsket i er, at man gerne vil stoppe med det. Og det lyder det også til at du vil så det er godt.
Når du kommer til at tænke på hende, kan du derfor prøve at distrahere dig selv. Prøv at fokusere på noget andet, læs, snak med nogen eller noget andet der får tankerne væk. Hvis du kigger efter andre piger, kan det være du møder en anden som dine tanker vil koncentrere sig om. Og hvem ved måske møder du en der gerne vil være kærester : )
Det er også altid en god ide at snakke med ens forældre og venner, det kan være de har prøvet noget lignende og har et godt råd.
Venlig hilsen Denise