Fyren og familien
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa CB!
Jeg står i lidt af en træls situation lige nu, som jeg godt kunne bruge jeres hjælp til at løse.
- Jeg har siden d. 11 august (tror jeg), skrevet med en 19-årig dreng fra min by. Jeg er selv 15 og bliver 16 i starten af oktober. Han er lige gået ud gymnasiet og jeg går i 9. klasse.
- Her i lørdags mødtes vi så for første gang. Jeg sagde til mine forældre at jeg bare skulle cykle en tur (kl. 19:30) og så mødtes vi ved hans tidligere gymnasium. De sagde at jeg skulle komme hjem inden det blev mørkt, eller kl. 20:15, men jeg var frst hjemme kl. 20:50, og de var pisse sure på mig!
Vores forhold havde inden vi mødes udviklet sig ret seksuelt over sms og snapchat. Så han troede, at der skulle ske en masse. Men det gik "kun" til at kysse, snave og at røre lidt ved hinanden. Men det var så mit første kys! og første snav! og første gang nogen havde taget på mig!
- Men så her igår (søndag) mødtes vi ved gymnasiet igen, og der havde han sin bil med, og han "lovede" mig et varmt bagsæde. Hvilket jeg så fik. Vi begyndte at kysse og snave og røre ved hinanden og det hele endte ud i, at jeg gav ham et handjob og fik finger.
Nu vil han gerne have, at vi snart tager hjem til mig, og har en hygge-/film-aften. Men mine forældre ved slet ikke at jeg snakker med ham. Og hvad vil de ikke sige hvis at jeg kommer hjem med en 19-årig?! Jeg har aldrig haft en kæreste, så alt dette er nyt for mig.... Please hjælp mig!
Vh. Line :)

Svar:
Hej Line
Først og fremmest...tillykke med din nye kærlighed. Det lyder som om du er virkelig glad for ham her fyren, og det synes jeg er fantastisk.
Jeg kan godt forstå dit problem. Særligt efter episoden hvor de var rigtig sure på dig. Men selv om det kan virke som en meget kompliceret situation tror jeg faktisk at der er en meget enkel løsning.
Som jeg ser det har du to muligheder:
1. Fortsætte med at se ham her fyren uden at din familie finder ud af det. Problemet med den løsning er at det selvfølgelig slet ikke er fedt at skulle skjule det her for resten af din familie. Det lyder også som om fyren gerne vil besøge dig og din familie, og det virker måske også lidt skørt at han ikke kan det.
2. Få det sagt selvom det er rigtig svært. Når jeg læser dit spørgsmål tænker jeg at du også selv er i tvivl om hvad de vil sige når de hører at du har fundet en sød fyr. Jeg fornemmer at du forventer at de vil blive sure...men er du sikker på det?
Jeg tænker at hvis de bliver sure, må du tage en snak med dem om hvorfor de bliver sure. Mange forældre kan godt virke som om de bare bliver sure, men ofte handler det nærmere om at de faktisk er bekymrede for at deres børn er okay.
Eksempelvis da du for nyligt kom for sent og de blev sure. Måske handlede det om at de var blevet bekymrede for om der var sket dig noget? Nå...men hvis de bliver sure, synes jeg at du bliver nødt til at snakke med dem om hvorfor de bliver sure. Måske kan i finde en løsning der giver dig mulghed for at se fyren, og samtidig gør din familie trygge og tilfredse ved situationen.
Hvem ved...måske bliver de slet ikke sure? Måske bliver de glade for at du har fundet en fyr du synes der er sød. Måske vil de også gerne møde ham og lære ham bedre at kende.
Jeg synes i hvert fald det bedste vil være at være åben og ærlig omkring det. Ganske fordi det i længden bare er lettere i stedet for at du skal gemme dig og ikke kunne dele din glæde.
Håber du finder en løsning.
Bedste Hilsner
Niels-Christian