fyren kan lide mig og kan lide en anden men vil ikk såret vedkommede

brevkassespørgsmål

fyren kan lide mig og kan lide en anden men vil ikk såret vedkommede

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej er en pige på 16 år .. super nice blad vi unge ... jeg kan lide en men min x er lige blive forelsket i mig vil ikk såret ham men jeg føler min x har brug mig og så kommer han og siger jeg har følser for dig men elsker ham den anden som jeg håber og få ?? knuzz pigen

Svar:

Hej pige 16 år

Du skriver, at du ikke vil såre din ekskæreste men at du er forelsket i en anden. Det er aldrig rart at skulle sige noget der sårer et andet menneske. Men desværre er det noget de fleste kommer ud for, i forhold til kærester.

Det bedste du kan gøre at fortælle ham sandheden. Hvis han går og tror der er en chance med dig, vil han bare blive mere såret hvis du venter med at sige det. Eller hvis han finder ud af det gennem en anden.

Hvis du er ærlig overfor ham, kan det være i kan bevare et venskab. Når du har fortalt ham det, kan du begynde at gå efter den anden fyr.

Venlig hilsen Denise

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål