Forælsket

brevkassespørgsmål

Forælsket

brevkassespørgsmål af
Abbe
13 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Jeg er forælsket i en dreng fra min klasse men ved ikke om han kan lide mig  ( ps jeg er den typiske pige ingen drenge kan lide)

Svar:

Hej med dig

Det lyder dejligt at du er forelsket. Det er virkelig en skøn følelse.
Du siger at du er typen som ingen drenge kan lide. Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener, men jeg har alligevel lyst til at sige at vi alle sammen er forskellige. Så selv om du ikke opfatter dig selv som én drenge kan lide...så kan der sagtens være drenge der synes du er sød, skøn og smuk alligevel.

Det kan godt være ret svært at vide om den man har et crush på har samme følelser. Jeg tænker den bedste måde at finde ud af det på er at komme lidt tættere på ham.
Er det muligt at følges med ham på vej til skole eller hjem? At komme i gruppe med ham når i har gruppearbejde måske? Det kan også være at du kan finde ud af at lave nogle af de samme ting som han godt kan lide i frikvarteret?

Ved du noget om hvad han går op i? Musik, film, gaming, sport....hvad som helst. Måske har i interesser til fælles, som du kan bruge til at komme lidt tættere på ham. Du kan prøve at få øjenkontakt med ham i en time eller i frikvarteret og se hvor dan han reagerer. Hvis han holder kontakt længe eller måske kigger lynhurtigt væk og får røde kinder kan det være tegn på at han også er interesseret i dig.

Og så er der selvfølgelig den mulighed at du siger det direkte til ham. At du synes han er sød, eller sjov måske....og så se hvordan han reagerer.

Jeg håber du finder ud af det...og at han også kan lide dig.

Niels-Christian

DU kan