Forvirret, træt, vil væk

brevkassespørgsmål

Forvirret, træt, vil væk

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg ville ønske jeg kunne forklare alt det jeg føler, men det kan jeg ikke. Er træt af livet: 1. Har overvejet at dræbe migselv. 2. Har overvejet at fake min egen død. 3. Har overvejet at stikke af hjemmefra, bare for at slippe for alle dem omkring mig. Er træt af skolen: 1. Lærene er fuldkommen skudt i hovedet og vil kun have deres løn. 2. Dem i min klasse er trælse, drengene fatter ikke hvordan man behandler andre med respekt. 3. pigerne i min klasse er os bare retarderet som ****. 4. Der går en pige i min klasse som jeg godt kan lide, men kan ikke få det sagt. Og når jeg så får modet til det kommer jeg til at tænke på at hvis hun os kan lide mig. Så kommer det ikke til at gå siden at jeg ikke vil have en kæreste fra min klasse. Men jeg bliver stadig ekstrem jaloux når hun taler med andre drenge.. Har prøvet at stoppe med at kunne lide hende i 1-2 år.. Intet hjælper. Så det er rigtig sjovt at møde op i skolen. Er træt af systemet: 1. Du kan intet når du er under 18, du skal bare lære at alt muligt crap. 2. Staten tror man er robotter i folkeskolen "VI SKAL ØGE EFFEKTTEN I FOLKESKOLEN", jamen det er flot. Få nogle ordenlige unge lærere 3. Pensions alderen skal ikke op, 6,2% af dem der kan arbejde kan ikke få job... 4. Du bruger de bedste af dine år på at skaffe penge og overleve. Og når du så bliver pensioneret er du alligevel ved at dø.. 5. Vi tager imod invandere, og det eneste jeg har hørt om siden de kom er herværk, vold, død osv.. Har intet imod dem, hvis de bare gider opføre sig ordenligt.. Så i princippet har jeg det lidt, fuck verdenen. Lad mig nu bare få en pistol så jeg kan skyde migselv.. Undsykld måden at skrive det på. Men ellers kan jeg ikke skrive det.... Godt nytår, og håber i har haft en god jul... Hilsen, En dreng som vokset for hurtigt op... PS: I bestemmer selv om det skal visses i brevkassen.

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt høre på dig, at det er svært lige nu og derfor er det super godt du skriver til Cyberhus. For at du kan få det bedste svar, har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi her sidder der voksne som har meget erfaring med tanker der handler om selvmord og når alt bare er så forvirrende.

Du kan finde deres svar der, inden for de næste 10 dage.

Venlig hilsen

Camilla