forvirret

brevkassespørgsmål

forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

hej igen, alså jeg har skrevet for i brevkassen den som var "forvirret og interreseret" under tennage liv.

jeg skrev fordi jeg var så meget forvirret over ham her drenges signaler..

efter dette var sket, sad jeg på skolen med en af mine klassekamarater, hvor han så kom over og hilste på min klassekamarat og spurgte om alt muligt og ignorerede totalt mig, efter da han igen, sagde han at de overhoved ikke taler sammen, men de kender hinanden men snakker slet ikke sammen, så det var bare mærkligt at komme over og hilse på ham men ignorere mig.. men så tænke jeg det er vel ligemeget.. jeg var igen til en fest, hvor han lagde sin håned på min skulder og jeg gik vidre.. fordi jeg "lod" som om jeg ikke så ham. jeg har de bare sådan at hvis han virkelig vil tale med mig, må han mande sig op og komme over og tale med mig.... men så på dansegulvet, stod jeg med mine veninder og pludselig danser han med en anden pige, pludselig skubber han hende inde i mig, så jeg nok skulle vende mig om for at se at de dansede, total opmærksomhedskrævende.. senere fik jeg det dårligt så jeg sad ned på en stol hvor han så kom over og sad en halv meter væk lige ved siden af, ligeså snart der kom en dreng og bød mig op og danse og jeg lige vendte mig om så jeg at han sad og snavede med en anden pige.. jeg føler mig selfølig dum og knust fordi at jeg tænker at jeg måske bare har været hans tidsfordrev, og foran mig gik han hele tiden forbi hvor han holdte hende i hånden så jeg skulle se det.. det var selfølgelig så barnligt.. og næste dag fandt jeg så ud af at hende pige havde en kæreste.. og det var vel nok meget ondt at gøre det foran mig fordi han vidste godt at jeg sad der..

Jeg vil overhoved ikke tale med ham for som jeg har skrevet i sidst taler vi slet ikke sammen, men kun til fester, men efter dette vil jeg overhoved ikke taler eller skrive til ham, jeg vil bare høre hvordan de lyder for din synsvinkel af og om jeg bare skulle droppe de, alså fordi jeg ser det fra 2 vinkler af, den ene kunne være at han ville gøre mig jalux ved at gøre det, hvilket overhoved ikke hjælper fordi så har jeg bare dette klamme oplevelse og billed op i mit hoved.. og holder mere afstand.. eller om jeg bare var hans tidsfordrev som bare skulle hygge sig til en fest og lade tiden gå.. men jeg bliver vel forvirret, fordi hvis jeg kun var tidsfordrev ville han nok ikke gå over til min veninde og spørge om mig osv.. men jeg er bare så forvirret og jeg tænker tit om han overhoved er det værd at spilde min tid på -.-

mvh.

Svar:

Hej med dig

Sikke en ubehagelig oplevelse med den her dreng! Jeg kan sagtens forstå, at du føler dig forvirret og går og tænker på, om han er værd at spilde din tid på.

Det er flot, at du kan se situationen ud fra to synsvinkler. Jeg tænker, at det nok mest er den første synsvinkel, der er den mest oplagte. Hvis han har virket interesseret i dig over for dine veninder, kan det være hans måde at gøre dig jaloux på - ved at være sammen med andre piger, lige foran dig. Hvis han var ligeglad med dig - og du bare havde været tidsfordriv, ville der ikke være en ide i, at han skulle kysse, danse og holde en anden pige i hånden lige foran næsen på dig. Så kunne han jo have gjort det alle andre steder end lige der.

Drenge er forskellige - og en mindre moden taktik er at gøre dig jaloux for at få din opmærksomhed. Jeg kan sagtens forstå, at du ikke vil tale eller skrive med ham nu, og at du tager større afstand. Det kan godt ske, at han gør de her ting for at score dig, men jeg synes, at det er en meget umoden metode.

Hvis jeg var dig, ville jeg passe på mig selv og tænke over, om jeg ikke fortjener bedre. Der er masser af fyre, der er meget mere modne og klar til et forhold. Det gælder bare om at lede videre. Du er stadig meget ung og har masser af tid til at finde en sød og rar fyr, der ikke pludselig dropper dig og er sammen med en masse piger, mens du ser det.

Hvis du vælger, at du stadig gerne vil have noget med ham at gøre, skal du være klar på, at han måske kan finde på det her igen over for dig. Det er ikke godt at vide, hvad hans plan med det er.

Det er ikke altid let med drenge, og man skal tit have en masse specielle, afstødende og mærkelige oplevelser med nogle forskellige drenge, inden den rette kommer.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Rigtig god dag.

Venlig hilsen Mette