Forelsket på ferie

brevkassespørgsmål

Forelsket på ferie

brevkassespørgsmål af
Benjamin
14 år
Oprettet 6 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus.

Jeg er blevet forelsket i en "tjener", på det hotel jeg er på, på Rhodos. Jeg er selv 14 år, og jeg tror hun er imellem 16 og 19 år. Hun er virkelig flink, smuk og hun ser bare meget sød ud. Jeg ser hende ofte, da det tilfældigvis er hende der ofte betjener os. jeg synes, vi tit får øjenkontakt når hun kommer forbi og sådan, jeg ved ikke om det kan være fordi, hun synes jeg ser sød ud, eller om det bare er tilfældigt. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Kære dig,

Det lyder dejligt med en en lille sommer-forelskelse. Hvis du kan finde modet til det, synes jeg du skal tage fat i hende og få gang i en snak. Måske spørge om hun vil med en tur på stranden eller noget andet en dag. Jeg tror desværre ikke du finder ud af om hun synes du er sød på andre måder. Hun er tjener, og som tjener skal man være imødekommende over for gæsterne, så om om jeres øjenkontakt skyldes almindelig høflighed fra hendes side eller om hun synes du er sød, det kan være lidt svært at sige. Men jeg synes du skal kaste dig ud i at snakke med hende på et tidspunkt, hvor du kan se at hun ikke har travlt - måske når hun holder en pause, hvis det er muligt.

Håber mit svar kunne bruges. Jeg ønsker dig held og lykke med den søde pige og en rigtig god ferie!

Bedste hilsener,

Charlotte

Charlottes billede
Charlotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål