forelsket men tøre ikke at sige det til ham

brevkassespørgsmål

forelsket men tøre ikke at sige det til ham

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej Denise & Julie & Evt André. jeg er en pige der har haft en kærste, men han slog op for 1 uge siden. Nu er jeg så blivet forelsket i en ny og har faktisk været en smule kærster med ham før. Men er så blevet så forelsket at jeg faktisk seder og tenker og drømmer om ham, men jeg hved så ikke hvordan jeg vil fortælle det til ham, det er så jer der skal hjælpe mig med det.

Men den første ting jeg kan gøre er at sende ham en E-mail den anden er at spøger om han's mobil nr. den tredje er at få en veninde til at sige jeg gerne vil snakke med ham. den fjere er at selv gå over og sige jeg gerne vil snakke med ham. den femte er at give ham en sedl. Hvad syndes i?

En lille historie om ham og mig. Den gang jeg gik i 1 eller 2, vi havde lige fået frikvater, jeg kom ud før ham. Jeg stod ude for drøren og ventede på at han skulle komme ud da han så enlig kom ud grab jeg sjangsen jeg "kysset" ham men det var så pinligt fordi der kom en anden dreng ud imens vi kyssede og han "Grinte" og allle pigerne syndes han er mega iterne, men jeg syndes han er mega lækker og sød. (beskrivelse om ham: Han har langt blondt hår, lysseblå øjne og er mega sød.) vær venlig at svare hurtigt. hilsen Emillie den forelsket pige

Svar:

Kære forelskede Emilie

Mange tak for dit spørgsmål. Hvor er det dejligt at du er forelsket, og hvor er det godt, at du er åben om det og har mod på at gøre noget ved sagen.

Du vil gerne vide, hvordan du skal fortælle din udkårne, at du er forelsket i ham, og du kommr selv med nogle forslag. Hvis du har mod på på, vil jeg foreslå, at du selv siger det til ham, måske i et frikvarter, eller når I får fri fra skole. Ellers synes jeg at du skal prøve med en email eller sms. Jeg tror i hvert fald det er bedst, hvis det er dig selv, der gør det frem for en veninde.

Held og lykke.

Hilsen Julie