forelsket i min mandelige lærer..

brevkassespørgsmål

forelsket i min mandelige lærer..

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Kære Denise og Julie (: Jeg er vokset op i en familie, hvor jeg altid har fået at vide, at jeg kan opnå og gøre alt jeg vil, hvis jeg virkeligt tror på det, men nu er jeg ikke så sikker.. Jeg bryder mig ikke om at sige forelsket, så jeg vil hellere sige at jeg har følelser.. meget kraftige følelser.. for min mandelige lærer. Men jeg tvivler stærkt på at han gengælder dem, da han jo er en lærer. Men altså, han kigger på mig konstant.. og det er ikke noget jeg bare siger, for jeg kigger ham direkte i øjnene.. og han kigger tilbage i mine..

I hans timer, hviler hans blik på mig, konstant.. Han kalder mig hans "bedste elev" og siger til folk de ikke må forstyrre hans yndlings elev, når hun arbejder.. og kalder mig sin blomst, og sådan.. Det er så sødt, og charmerende. Men jeg tvivler på, at jeg kunne finde på at være sammen med ham.. Men jeg ville så gerne fortælle ham det.. Ikke for at få et forhold.. bare for at være ærlig..

jeg går i 9 klasse nu, og min sidste skoledag er nu på fredag.. men jeg har en enkelt mundtlig eksamen, hvor han jo er tilstede.. det ville være akavert hvis han vidste det inden den eksamen, og det kunne jo også ( fra hans side ) ses som et forsøg på at få øget min karakter.. Men jeg ved heller ikke om jeg ville tuer sige det ligeud.. hellere skrive det.. men jeg har egentligt ikke lyst til at få svar.. og er bange for han vil grine hvis jeg siger det, eller skriver det.. don't know what to do?

og nårh ja.. tænkte på om i har nogle forslag til at dække nogle mørke render under øjnene? for jeg har lidt mørkerender og det irrertere mig lidt.. og nogle slags måder man kan ligge sin make-up, for at få en effekt af, at ens næse er lidt smallere? jeg er rigtig køn.. men det kan jo altid blive bedre (: Hilsen Star trek tøsen (;

Svar:

Hej Star trek tøs

Du skriver at du er forelsket i din lærer. Det er der rigtig mange der oplever i sit liv. Men det kan som du skriver være lidt hårdt. Når du går i folkeskole er der formentlig en ret stor aldersforskel på jer. Han kan godt være fascineret af dig, uden at ville gøre noget ved det, da han ville kunne risikere at miste sit job hvis i var sammen.

I forhold til om du skal sige til ham at du er forelsket, skal du overveje hvorfor du vil sige det. Du skriver at du ikke engang er sikker på om du kunne finde på at være sammen med ham. Og det skal du også overveje kraftigt, da han er voksen. I er meget forskellige steder i jeres liv, og det er usandsynligt at et forhold ville godt og holdbart.

Du spørger også til makeup tips. Du kan bruge en foundation, der har nogenlunde samme farve som din hud, derfter kan du bruge en concealer, der er lidt lysere end din egen hud under øjnene. På den måde får du det mest naturlige look. Du kan også spørge ekspedienten til råds, der hvor du køber dit makeup. Hun kan hjælpe dig med de rigtige farver og hvordan du lægger det på.

Venlig hilsen Denise