Forelsket i en kendt..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej.. Jeg har et stort problem.. Jeg er forelsket i en kendt. Og det er ikke kun sådan at jeg syntes at vedkommende er lækker eller sådan noget. Nej, jeg er virkelig forelsket, jeg tænker hele tiden på ham og drømmer om ham. Jeg sidder nogen gange bare og tænker på ham. Jeg har det virkelig hårdt med det, både pga. at jeg hele tiden tænker på ham, men også fordi jeg syntes at det er pinligt. Mine veninder spøger nogen gange hvordan det er ikke at være forelsket i en..(fordi de ved det ikke) Så bliver jeg sådan mærkeligt til mode og ved ikke hvad jeg skal sige. Hjælp mig med hvordan jeg skal håndtere det :/ Hilsen den forvirrede..

Svar:
Hej Pige
Man kan godt have det sådan at man ser en film med sin yndlings skuespiller og tænker at han er rigtig sød og det føles som om man er forelsket i ham og at alt han gør er det rigtige. Sådan er der rigtig mange der har det, eller har haft det. Prøv bare at spørge dine forældre eller nogle andre ældre du snakker godt med, om de ikke også har prøvet det.
Det er dog vigtigt at huske på, at det er nogle roller de spiller og at det ikke er sådan de er i virkeligheden. Fordi de er kendte, kan man ikke lige sådan komme til at snakke med dem og lære dem at kende, men man kan se en masse interviews og syntes godt om dem og det de gør/siger.
Med hensyn til dine veninder, så skal de nok komme til at føle den følelse af at være forelsket, så når deres tid kommer kan de opleve hvordan du har det nu. Jeg syntes du skulle tænke at det er dejligt du syntes personen er skøn og du kan føle dig forelsket i ham, men så heller ikke lade det optage for meget af din tid. Nyd den følelse og så kommer den nok igen en dag du møder en dreng du nemmere kan komme i kontakt med, som også kan være forelsket i dig.
Rigtig god sommer
Mvh. Malene