Forelsket i en kendt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej CyberHus.
Jeg er en stor fan af One Direction, men en fra bandet som heder Louis Tomlinson er nu det helt store for mig!
Jeg startede med at være super-FANGIRL, men at læse om den søde 23 årige fyrs liv gjorde mig så glad inden i!!!!
Jeg startede med at føle noget helt specielt for ham i 2013.
Jeg har det ikke på samme måde med noget andre, ikke en gang min kæreste?
hjælp!!!!!! Hvad skal jeg gøre? Jeg har aldrig drømt om andet end ham siden 2011??!

Svar:
Hejsa
Det er jo altid dejligt at have et idol og være fan af et band eller en person, som det lyder som om, at du i høj grad er. Men du skriver, at du ikke ved hvad du skal gøre, fordi du nu drømmer så meget om ham her Louis Tomlinson. Jeg vil prøve at give dig mine tanker om det her.
Du skriver også, at du bliver helt glad inden i,af at læse om ham, og det er jo altid dejligt at have sådan en følelse. Nogle gange kan det være rigtig dejligt og befriende at drømme, da man på den måde kommer lidt væk fra hverdagen. Man kan i sine drømme skabe lige hvad man ønsker sig, og det lyder som om, at du har svært ved at tænke på andet end den her dreng fra One Direction. Men man skal også holde fast i, at drømme ikke er virkelighed.
På det du skriver, virker det lidt som om, at du synes det er ved at blive for meget for dig, og at du endda bedre kan lide at tænke på ham end dig kæreste. Et råd til dig kan være at prøve at tænke på Louis Tomlinsen som et helt normalt menneske lige som dig og mig. Måske det kan hjælpe, hvis du husker på, at han også har morgenhår, prutter og lugter grimt engang i mellem, og at han altså ikke altid ser overdrevet fantastisk ud som han gør i blade og på TV. Hvis du prøver at ændre dit syn på ham, kan det på den måde være at han kommer til at betyde lidt mindre for dig.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
Mange hilsner
Annika