forelsket, hvorfor bliver jeg kun forelsket i fyre der hedder...

brevkassespørgsmål

forelsket, hvorfor bliver jeg kun forelsket i fyre der hedder...

brevkassespørgsmål af
Caroline
13 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

hej cyberhus

jeg er en pige på 13 år, og self som alle andre er jeg ved at blive teenager og intresere sig for drenge. Men der er en ting jeg har undret mig over meget længe og tror ikke selv jeg kan finde et svar på det så har brug for jeres hjælp. Har været forelsket 3 gange og den 4 gang lige nu, men det der undrer mig er at jeg kun har været forelsket i drenge der hedder M hvorfor kun drenge der hedder det det er virkelig mærkeligt syntes jeg og forstår det virkelig ikke. Er det fordi jeg bare godt kan lide navnet M eller hvad kan det skyldes, har snakket med min storesøster der er 17 og hverken hende min mor eller jeg kan finde et svar på det, og ved godt det er lidt underligt men det går mig faktisk lidt på. Har i mske et svar p hvorfor det kan være for jeg vil gerne have svar hurtist muligt og bare gerne vide hvad det skyldes. Lige nu er jeg ogs forelsket i en dreng som hedder M surprise! men det er som om at denne gang er det ægte sdan jeg kan virkelig godt lidt ham, han er så sød og sygt lækker. Han er lidt den der uskyldige dreng, der altid hygger sig med de 3 andre drenge og slås med dem for sjov og hygger sig med sine venner og har det sjovt, han siger ikke s meget til piger men det er fordi han bare er nervøs og det er virkelig cute. Er seriøst bare faldet for ham og kan ikke lade vær med at kigge efter ham nr han går forbi mig, sangen crazy for you by the revel boys passer nok meget godt til mig især starten men tjek den youtubefor så ved i nogenlunde hvordan jeg har det. Altså det er bare ja ved det virkelig ikke, vi går i klasse sammen og jeg sider ved siden af ham og det er virkelig underligt men også dejligt for kan jo godt lide at være ham nær. Har lagt mærke til at han er begyndt at kigge lidt efter mig eller mine veninder har lagt mærke til det og s fortalt mig det, de ved godt hvordan jeg har det med ham. Men bliver virkelig nervøs hvis jeg er i nærheden af ham og har aldrig haft det sdan før, ingen drenge gør mig nervøs, ingen personer gør mig nervøs hvorfor gør han mig så nervøs. Han er bare så dejlig det er helt vildt og så kalder de andre drenge ham for cykelfyren og seri er ved at dø når de siger det, det er self fordi han går til cykling men bliver bare helt varm inden i. Og ja ved godt det bare er et tegn p forelskelse men det her er noget særligt, han er den lækreste fyr jeg nogensinde har set med en untagelse og det er Myles Erlick men han er fandme også nærmest umulig at toppe.

hber i ikke faldt i søvn af at læse det for det blev sku lidt tungt, men hber på i kan hjælpe mig.

knus C

Svar:

Hej C

Hvor er det dejligt at du har fundet en sød fyr, som det helt sikkert lyder til at du er blevet smask forelsket i. Det kunne godt lyde som om han måske også er interesseret i dig når han er begynd at kigge efter dig.

I forhold til det her med at han hedder M ligesom alle andre drenge du tidligere har været interesseret i er jeg meget sikker på er helt tilfældigt.
Det kan selvfølgelig godt være at du efterhånden bliver lidt mere opmærksom på drenge der hedder M, fordi du har oplevet at dem du har været forelsket i tidligere også har heddet M, men selve det at du udvikler stærke følelser for dem og faktisk ender op med at blive forelsket, tænker jeg ikke har noget med navnet at gøre. Det handler nok mere om hvem de er som mennesker.

Nu kan det jo være at du har fundet den helt rigtige M i ham du er blevet forelsket i, men hvis det ikke er, er jeg sikker på at du længere ude i fremtiden også vil møde fyre med andre navne som du også kan blive interesseret i eller forelsket i.

Det vigtigste er at du mærker efter hvad du føler...og hvis M føles som den helt rigtige for dig lige nu, synes jeg helt sikkert du skal kaste dig ud i det og se om han har det på samme måde. Måske kunne i blive til noget mellem jer. Måske kunne du se om du kunne komme til at følges med ham fra skole en dag? Eller lave noget med en gruppe venner som han også kunne være en del af. På en eller anden måde komme til at være lidt tættere på ham, uden at du nødvendigvis skal fortælle ham direkte hvordan du føler.
Der er selvfølgelgi også den mulighed at du hopper direkte ud i det og siger det direkte til ham. At du synes han er sød...og ser hvordan han reagerer. Måske er det lige det han går og venter på, hvis han er meget genert?

Held og lykke med det
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål