Forelsket :D
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg er sygt forelsket i en pige fra min klasse.. vi snakker tit sammen og chatter over facebook.. jeg ved bare ikke hvordan jeg skal spørge hende om vi skal være kærester har i nogle gode råd

Svar:
Hej med dig
Det lyder da dejligt du har det så godt med en pige, som du endda snakker og chatter med. Det lyder som et godt tegn på, at i måske kan blive kærester.
Jeg tror den eneste måde i kan blive kærester, er hvis du fortæller hvor meget du holder af og nyder at være sammen med hende. Så kan du også fortælle hende, hvor meget du har lyst til hun skal være din kæreste og du håber hun også har lyst til, at være din.
Mange personer syntes, at det er rigtig svært og snakke om følelser med andre. Så hvis du har svært ved, at fortælle hende det kan jeg godt forstå det. Men så kan du i stedet vælge og skrive et brev til hende, hvor du forklarer det hele.
Jeg håber du kan bruge mit svar og held og lykke med det
Med venlig hilsen Paw