Forelsket

brevkassespørgsmål

Forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Hej cyberhus

er en pige på 12 år. På min vej  bor der en virkelig sød dreng har ikke kendt ham så længe da han flyttede ind på vejen med sin halv søster og halv lillebror for to år siden. Er rigtig gode venner med hans halv søster(også ham) så er tit hjemme hved dem og de er også tit hjemme hos mig. Vi har haft skrevet hjerter samme. Før(overdrevet meget) men så efter et på måneder skrev han at han bare ville være venner. Kan super godt.Lide han men ved ikke om han kan lide mig nogle gange virker det som om at han godt kan og andre gange ikke. Er så forvirret og desperat og mangler nogle gode råd Please hjælp mig

knus den desperate:)

Svar:

Hej med dig :)

Hvor er det dejligt at høre, at der er en sød dreng, som du godt kan lide. Men det er selvfølgelig også lidt ærgeligt, hvis du føler, at dine følelser ikke bliver gengældt.

Jeg kan godt forstå, at du bliver forvirret ud fra de ting, du skriver, han gør. Først at han sender søde beskeder til dig med hjerter og bagefter at skrive, at han bare vil være venner med dig. Han lyder som en der ikke helt ved, hvad han føler og tænker om dig. Måske er han også lidt forvirret selv.

Måske ville det bedste være at fange ham i et godt øjeblik og snakke med ham. Hvis du har mod på det, kan du prøve at fortælle ham, hvad du føler for ham.
For det meste er det nemmest at forholde sig til et mundtligt svar og arbejde videre ud fra det. Også selvom han ikke gengælder dine følelser.
Find et godt øjeblik, hvor der er ro, og hvor I kan være alene. Begynd måske at snakke om, hvad I har lavet idag - bare for at få samtalen igang. Derefter kan du måske spørge lidt mere ind.

Hvis det er for grænseoverskridende kan du måske også prøve at spørge hans halvsøster om hun ved, om han kan lide dig. Eller måske, hvis I har fælles venner.
Det kan være rigtig svært at gå i uvished og være forvirret og måske ulykkelig forelsket. Så mit bedste råd til dig ville være at prøve at snakke med ham.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Mvh.
Marie :)

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål