forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg var i byen i tirsdags og mødte den her søde fyr han er 30 og vi begyndte at kysse og kramme lidt og så tog han med mig hjem hvor han sov og der skete lidt mere men vi lagde os til at sove fordi han skulle på arbejde næste dag vi stod tidligt op og kyssede farvel og fik hans nummer og han sagde vi snakkes :-D men nu har jeg skrvet 2 gange og ringet 2 gange uden svar hvorfor svarer han ikke han var meget intrreserde i mig og alt det der men hvorfor ringer han ikke? hilsen den fortvilede

Svar:
Hej fortvivlede
Åhh, det der er jeg sikker på, at der er rigtig mange, der har været ud for. Man bliver bare mere og mere fortvivlet jo længere tid der går, og man tænker det hele igennem flere gange, for at tænke om man gjorde noget forkert osv.
Jeg kan desværre ikke give dig det konkrete svar på hvorfor han ikke kontakter dig, da der kan være så mange mange forskellige årsager. De mest oplagte, som jeg kommer til at tænke på, er:
- Måske er han betænkelig ved aldersforskellen? Det kan være, at han efterfølgende er blevet betænkelig ved, at du er så ung og ikke "tør" noget yderligere med dig.
- Måske søger han ikke noget - andet end lidt sjov og ballade, når han er i byen og vil ikke give dig forhåbninger om mere? Selvom det hele kan virke så rigtigt den aften man er sammen, er det desværre sådan, at rigtig mange går i byen og scorer uden at ville noget yderligere end den ene aften. At du får hans nummer og han siger "vi snakkes" kan være for at virke sød overfor dig, mens han er hos dig. Meen nogle gange mener mænd bare ikke helt det, de siger (ligesom mange kvinder/piger).
- Måske har han haft tralvt og har ikke taget sig tid til at svare dig?
Der er ikke andet at gøre end at være tålmodig og se, om han svarer. Når der er gået en tid, kan du prøve at skrive igen. Men husk, du kan ikke presse et svar ud af ham. Han svarer kun hvis han har lyst - og selvom det måske lyder hårdt, så skal han nok kontakte dig før eller siden, hvis han vil noget med dig.
Jeg håber, at du hører fra ham. Og fortvivl ikke - der er såå mange søde fyre derude :)
Mange sommerhilsner
Simone