Forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej :) Jeg er forelsket i en pige og elsker hende virkeligt højt, jeg har fortalt at jeg kan lide hende. Men ved ikke rigtigt om hun kan lide mig... Hvad kan jeg gøre? Hjælp mig! Tak på forehånd :)

Svar:
hej med dig..
Det lyder bare dejligt, at du elsker den her pige, hun må være noget helt speciel Og hvor er det sejt, at du har fortalt hende hvordan du føler...flot
Når man har nogle stærke følelser for en anden, så kan meget nemt komme i tvivl, om den anden mon har de samme følelser og hvordan man lige finder ud af det.
Jeg kan næsten regne ud, at hun ikke sagde så mange ting, da du fortalte hende at du var vild med hende, fordi så kunne du måske bedre fornemme om hun kunne lide dig. Det kan sagtens være hun var lidt genert og ikke selv vidste hvad hun skulle sige. Men det må du jo finde ud af.
Jeg vil foreslå dig, at du enten spørger hende hvordan hun har det med dig. Om hun også synes du er sød eller om hun mest ser dig som en ven.
Eller også spørge om hun vil med på en date. Måske en tur i biografen, eller bare lave noget sammen en eftermiddag. Hvis hun siger ja, så er det nok et tegn på at hun kan lide dig og så kan du se hvor det bærer jer hen. Hvis hun siger nej, så er det nok fordi hun ikke har følelser på den måde for dig.
Men jeg synes helt sikkert du skal snakke med hende på den ene eller anden måde og så finde ud af om hun har følelser for dig. Du lyder ikke til at være så bange for at sige de her ting til hende, så det er bare super. Det er den bedste måde at finde ud af sådan nogle ting..
Men hvis du alligevel synes det er lidt svært, så kan du jo altid skrive et sødt brev til hende, en besked på facebook eller på din mobil og så fortælle hende igen hvad du føler og spørge hende direkte om hun også kan lide dig.
Held og lykke med det
Bedste hilsner
Camilla