ForElsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa. Er forelsket i en pige i min klasse, men turer ikke sige at hun er pæn eller hvad jeg føler. Hvad Skal jge gøre for at gør intryk på hende.

Svar:
Hej du
Godt du skriver herinde med dit spørgsmål, så du kan få et godt råd. :) Husk på det er helt normalt ikke at vide, hvordan man skal vise sine følelser over for en man er vild med.
Mit råd til dig, er at du måske kan prøve at få øjenkontakt med hende og smile til hende. Så lægger hun nemlig mere mærke til dig. Derefter kan du sige hej eller gå hen til hende og spørge hvordan det går. Det kan være rigtig svært at tage sig mod til og hvis du ikke helt ved, hvad du skal sige, så kan du også bruge facebook eller mobilen.
Hvis du har facebook kan du tilføje hende som ven og begynde at snakke lidt med hende der eller skrive en sms til hende.
Gå stille og roligt frem i dit eget tempo og start med bare at smile, sige hej og være sød og venlig. Så kan det være det udvikler sig til I kan ses en dag efter skole.
Håber du kan bruge mine råd.
Held og lykke med det.
Mvh Miriam