forelsket

brevkassespørgsmål

forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 1 uge siden

hej jeg er forelsket i en dreng jeg mødte da jeg var på ferie. Vi er så venner inde på facebook nu når jeg kigger på hans væg bliver jeg lidt ked af når der er andre der skriver til ham. Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver det men det gør jeg bare.Og skal jeg bare sige til ham at jeg er forelsket i ham han har sagt at jeg er meget sød. problemmet er også at jeg ikke tør skrive til ham når han er på facebook. håber i kan hjælpe mig?

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan se at du også har skrevet til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" og at Erroll har svaret på dit spørgsmål. Jeg synes det er et godt svar og derfor synes jeg du skal læse det.

Du kan se det her

Venligst

Julie