Forelsket!

brevkassespørgsmål

Forelsket!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Heéj.. Jeg er meget forelsket i ham drengen her, (thomas) Men jeg ved bare ik om det bliver til noget, fordi han bor på sjælland. Og jeg bor i Jylland. Men altså min storebror har osse en kæreste på sjælland. såå. Og jeg er bare helt vild forelsket i ham! Jeg bliver så glad når han skriver til mig!<3 Og jeg er bare ked af det, hvis det ik kan blive os 2! Håber i vil hjælpe mig!

Svar:

Kære 13årige

Hvor lyder det dejligt, at du er så forelsket. Men jeg kan også se, at det er en lidt svær situation, at bo så langt fra hinanden, især i jeres alder. Du kan enten blive ved med at gøre som du gør nu - skrive med ham og glæde dig over de sms'er du får fra ham. Ellers kan du prøve at spørge ham, om han synes, at i skal være kærester.

Jeg ved ikke, hvor gammel din storebror er, men jeg tror ikke du kan sammenligne dig helt med ham, for tingene bliver anderledes, jo ældre man bliver. Så hvis Thomas ikke kan overskue at være kærester, synes jeg bare at du skal glæde dig over det venskab I har.

Hilsen Julie