Forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej. Jeg er forelsket i N, men tør ikke og fortæller ham om det. Han har ADHD, så det betyder at han skal have pille. Når jeg ser ham, får jeg et slug i maven, og smiler til ham. Og han spørger altid om vi kan være samme, og det elsker jeg. Men han har aldrig sagt om han kunne li' mig. Men han kigger meget på mig. Når jeg skal sove, så finder jeg et billede af ham og kysser ham i billedet. Jeg drømmer altid om ham. Hvad skal jeg gøre?(: PS. han er 11 år ;D

Svar:
Kære pige
Hvor lyder det dejlgit at du er så forelsket! Jeg kan ikke sige, om N er forelsket i dig, men ud fra det du skriver, lyder det til, at han i hvert fald godt kan lide dig. Det virker til at han er sød vil dig og gerne vil være sammen med dig. Det betyder i den sammenhæng ikke noget, at han har ADHD og får medicin.
Hvis du har mod på det, kan du prøve at spørge ham om han er vild med dig. Hvis det er svært at sige det direkte, kan du skrive et brev eller en email til ham. Og så er det bare at vente og se, hvad han svarer :)
Hilsen Julie