Forelskelse....
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hejsa Jeg skriver herind fordi jeg er blevet meget forelsket i den her pige fra min klasse.... Men der er det problem at hun ikke elsker mig SELF... Så jeg vil gerne spørger om hjælp til hvordan jeg kan få hendes opmærksomhed... Fordi problemet er også at når jeg prøvet at få en samtale i gang dvs prøver at skrive fx "Hejsa hvad laver du?" fordi det plejer man at kunne få en god samtale i gang men hun svare ikke.... Jeg vil høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg kan start med at skrive hende og sådan lidt om hvordan man starter med at flirte osv :S Mvh. Den forelsket dreng.... Ps: Undskyld min dumme måde at skrive på osv...

Svar:
Hej dig
Jeg syntes hun lyder som en heldig pige, at hun har sådan en som dig, der rigtig godt kan lide hende og prøver at komme i snak med hende og flirte lidt, men du skriver at hun slet ikke gider.
Mit råd til dig er faktisk, at jeg syntes du skal lade hende være i en periode. Du kan desværre ikke selv bestemme om folk kan lide dig på den måde. Enten kan de eller også kan de ikke, og så er der jo ingen grund til at prøve en hel masse når nu hun har sagt nej.
Jeg ved godt det kan være lidt svært, fordi du er forelsket og det er helt normalt. Jeg synes du skal prøve at snakke med in mor og far om det. Prøv at fortælle dem om den her pige og at du er helt vild med hende, men at hun ikke er forelsket i dig. Måske har de også nogle råd til hvad du kan gøre nu.
Mit råd til dig er, at du skal vente til du møder en anden sød pige, der gider at snakke med dig og så flirt med hende i stedet for. Der skal nok komme andre rigtig søde piger bare vent og se, og de vil være rigtig glade for du gider at snakke med dem og kan lide dem.
Mvh Malene