FML... Hvad gjorde jeg?!?!
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg bed godt at jeg lagde det ud på debatten.. Men.. F••K! Har oplevet det værste nogensinde!! Det handler om mig og min x-kæreste.. Lad mig kalde hende x Efter skole idag tog jeg hjem, tilfældigvis gjorde x det samme... Jeg sad senere på Skype og talte med min ven fra Sverige... Pludselig for jeg en besked fra x... Hun spørger hvem jeg bedst kan li... Jeg skriver at jeg bedst kan li hende... Og jeg for intet svar... Pludselig lidt senere hvor hun går online skriver jeg "Hej ;-D". Så for jeg et underligt svar... "ok." Jeg skrev så tilbage: "hvad mener du??" Så skrev hun pludselig: "hvad fanden tror du ikke lige selv?!?!". Jeg var rystet over svaret og skrev igen "hvad mener du?". Og hun svarede: "Jeg tror godt du ved det?" "det du skrev om mig igår sammen med S(ven fra sverige) og y(hans ven) og dem... Jeg havde skrevet hvorfor jeg havde slået op den dag... Jeg skrev det lidt for groft... Og hun havde set det... Er ikke selv glad for det jeg skrev... Men: "omg, my x-gf (kæreste) is a b••ch (ja jeg skrev det)... " "she *flirts* with other guys an doesnt even talk to her BF (kæreste)" Og det arder hun havde set... Hun skrev at jeg havde ødelagt det hele... Jeg er vildt ked af det... Men hun vil ikke tro mig.. Heller ikke tilgive... Jeg skrev at det ikke var ment sådan... Men så skrev hun "helt klart!?" Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre nu! HJÆLP!!! Hilsen Den utilpasse ;-(

Svar:
Hej med dig..
Det er lidt af en klemme du er havnet i og jeg kan både forstå, at hun blev sur og måske ked af det da hun læste den besked, men jeg kan også godt forstå dig og at du ikke lige ved hvad du skal gøre nu.
Drenge kan godt sige nogle ting og skrive nogle ting lidt groft, uden at mene det så hårdt og jeg kan godt høre på dig, at det ikke var så hårdt ment. Men desværre læste hun det.
Jeg synes du skal prøve at fortælle hende igen, at du ikke mente det så hårdt. Måske kan du sætte lidt flere ord på og samtidig fortælle hvordan du har det med det der er sket... ja egentlig meget af det du har skrevet til mig. Måske kan hun bedre tilgive dig, hvis hun kender hele historien og dine tanker om det hele. Det er i hvert fald et forsøg værd.
Det kan være en god ide at skrive det til hende, fordi så kan du stille og roligt få det hele med. Og prøv at skrive en mail, eller et helt stykke tekst, for hvis i skriver over skype eller chatter et andet sted, så kan det være svært at få sagt det hele, fordi hun måske vil afbryde dig hele tiden.
Det andet jeg tænkte på var, at du også bliver nød til at acceptere, hvis hun ikke lige vil tilgive dig, fordi det var jo en hård ting at læse og det er jo fair nok, hvis hun føler sig såret. Så måske vil der gå lidt tid, hvor hun lige skal have lov til at være sur og så bliver det måske nemmere på e senere tidspunkt.
Det var uheldigt at hun læste det, men sommetider dummer man sig og må acceptere den andens reaktion.
Men jeg håber I kan blive venner igen
Venlig hilsen
Erroll