flirte

brevkassespørgsmål

flirte

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hvordan flirter man med en pige?..kan overhovedet ik huske hvordan man gør .. og hvad man kan gøre dor at score en pige.. ca. 2år siden jeg har scoret en pige og sådan.. er lige slået op med min nu værende eks..

Svar:

Kære 14 årige

Du vil gerne vide, hvordan man flirter med en pige. Jeg synes, det handler om at være sød ved hende, hjælpe med forskellige ting og vise, at du synes at hun er sød. Et lille blink med øjet og smil er også godt. Du kan også skrive en lille seddel eller sms med en sød besked. Der er mange måder at flirte på, det handler bare om at få gode ideer :)

Hilsen Julie