Flade/ små bryster?

brevkassespørgsmål

Flade/ små bryster?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Jeg har hørt hvis man sover på maven for man skæve/flade bryster, passer det?

Svar:

Hejsa

Tak for dit svar.

Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål, du stiller angående bryster. Jeg tænker ikke umiddelbart, at det at sove på maven skulle give flade og skæve bryster. Der er utrolig mange piger og damer, der sover på maven, og der er ikke mange, der har flade bryster. Så måske er det bare en myte. Den eneste måde, der er bevis på at brysterne kan forandre udseende er, hvis man dyrker meget sport uden at bruge sports-bh eller når man bliver gravid og ammer et barn. I din alder vil du også opleve at brysterne forandrer sig meget, fordi de først lige er gået igang med at udvikle sig.

Det vigtigste er i hvertfald, at du sover i en stilling, som du selv synes er behagelig, så du ikke får ondt i kroppen. En god nats søvn er nemlig vigtig i din alder, når kroppen skal til at udvikle dine bryster og din krop.

Rigtig god dag
Vh. Mette