Flade bryster
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Jeg bruger en lille bh skål.. Bruger 70A, nogle gange B. Men når jeg ligger ned på ryggen, så er de bare helt væk. Når jeg står op, så er der noget at tage fat om, men når jeg ligger mig ned på ryggen, så er der bare ingenting, så ligner jeg totalt en dreng. Hvordan kan det være???

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål.
Jeg kan godt forstå du synes det er lidt underligt, at din krop føles og ser anderledes ud, når du står op og ligger ned. Man tænker det burde være det samme. Men det er helt naturligt, at der er forskel på, hvordan du ser ud alt efter hvilken vinkel, du ser på dig selv. F.eks. ser du lidt anderledes ud, hvis du ser dig selv i spejlet i forhold til, hvis du kigger ned ad dig selv. Men dine bryster ændrer ikke størrelse på samme dag i hvert fald, så hvis de føles og ser anderledes ud, når du står op og ligger ned, så er det en følelse, du har og ikke fordi de er blevet mindre.
Bryster består af fedt og mælkekirtler, og de flader ud når man ligger ned, så det er helt normalt.
Jeg håber det var svar nok.
Mvh Miriam