findes han

brevkassespørgsmål

findes han

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

mine veninder siger nogle gange at man kan arbejde på at en dreng skal kunne lide en og det er godt at ændre på ens personlighed så

at en fyr skal kunne lide en. Jeg synes ikke at man skal ændre på sig selv for en fyr, for så er det jo falsk kærlighed. Mine veninder siger

også at fyre altid kan lide det samme ved en pige, men er det på nogen måde rigtigt

please svar og på forhånd tak (-;

Svar:

Hej med dig

Det med kærlighed kan være svært at finde ud af.

Du skriver, at du ikke synes at man skal lave om på sig selv, bare for at få en fyr til at kunne lide en, hvilket jeg er helt enig med dig i. Jeg synes, at det er en rigtig god indstilling, du har der. Det er nemlig rigtig vigtigt, at stå ved hvem man er som person, da det ikke fører til noget godt at lave om på sig selv, da det vil virke kunstigt. Det kan måske også gøre at ens familie og venner vil være i tvivl om hvem man er, og hvad man står for, hvis man opfører sig anderledes end normalt. Faktisk tror jeg også, at de fleste fyre bedst kan lide én hvis man er i stand til at være helt sig selv og hvile i sig selv.

Derudover skriver du, at dine veninder siger, at fyre altid kan lide det samme ved piger. Der tror jeg, at dine veninder er forkert på den. Ligesom vi piger kan lide forskellige ting ved drenge både i forhold til personlighed og udseende, har drenge helt sikkert også forskellige meninger om hvordan deres drømmepige skal være. Vi foretrækker hver især noget forskelligt, nogle kan bedst lide mørkhårede andre lyshårede osv. Derfor er det også helt individuelt fra dreng til dreng, hvad den enkelte sætter pris på ved en pige. Det er jo også sådan at vi mennesker er helt unikke hver især, og der er ingen der ligner os på en prik hverken med hensyn til hvordan vi ser ud, eller hvordan vi er. Så jeg er sikker på, at det er helt individuelt fra dreng til dreng hvad han lige nøjagtigt forelsker sig i hos en pige, da den ene måske kan være helt vildt med en pige, som en anden dreng måske slet ikke vil lægge mærke til.

Det ville også være lidt kedeligt, hvis alle bare satte pris på de samme ting hos hinanden. Jeg synes, at det er dejligt, at vi alle er forskellige, så vi netop kan finde den vi lige nøjagtigt passer sammen med, uden at vi laver om på os selv - men netop forelsker os i hinandens forskelligheder.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.

Hilsner fra

Annika

Annikas billede
Annika har svaret på dette spørgsmål