Fan-brev
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus! Jeg er blevet helt vild med sangeren Nick Carter inden for de sidste par måneder. Og jeg ville virkelig godt sende et fan-brev til ham, men jeg ved ikke hvilken adresse jeg skal skrive til. Jeg har ledt efter en adresse til der hvor han bor, men det har jeg ikke kunnet finde. Men jeg har fundet en adresse på 'fanmail.biz' som måske er til hans agentur, men jeg har også fundet en adresse på 'celebritiesfans.com' og jeg ved ikke om nogle af dem er rigtige, og jeg vil bare ikke bruge tid på et brev der ender det forkerte sted. Jeg kan ikke komme på nogen måde at finde hans adresse på, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til at sende dit brev et forkert sted hen, men det er faktisk sådan at det slet ikke er muligt at sende et brev direkte hjem til hans private adresse. Hvis man skal sende et brev til en kendt person, lige som Nick Carter, så kan man kun sende breve til en fan-brevkasse. Det er garanteret det du har fundet en adresse på. Jeg kan desværre ikke sige dig hvilken en der er mere rigtig end en anden. Du bliver bare nød til at vælge og tro på at den havner i hans fan-brevkasse. Tættere på kan den ikke komme.
Så det er desværre umuligt for dig at sende et brev til ham til hans private adresse. Du må nøjes med at skrive et brev til hans fan-brevkasse, som garanteret er den adresse du har fundet.
Venlig hilsen Sine