Første kys - men med bøjle?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
jeg er næsten 17 og har aldrig kysset før. jeg har bøjle på og kom til at tænke på om man godt kan kysse med bøjlen? sagen er at jeg har både togskinner, ganebøjle og nogle "stoppere" bag fortænder, fordi jeg bider for meget sammen. Kan man godt kysse når man nu har det? altså jeg ved man kan bare med togskinner, men nu har jeg jo ganebøjle + det andet ????!?!?!?!?!?!?!

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver herind, for jeg tror det er et spørgsmål mange med bøjle på, tænker over.
Jeg kan godt forstå din bekymring, men der er intet i vejen for at kysse med bøjle på, heller ikke selvom du har ganebøjle og ’stoppere’. Det kan måske for din egen skyld være en god idé, at fortælle ham du skal kysse med, at du har nogle ’usynlige’ bøjler. Så bliver han ikke overrasket over noget og du kan slappe mere af.
Jeg håber du kan bruge mit svar så du snart kan komme i gang med kysseriet J
Venligst Camilla