Et par hurtige spørgsmål ;-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey... Har lige et par hurtige spørgsmål som jeg undre mig over... 1: Hvorfor bliver drenge tiltrukket af pigers bryster? Altså? Det er jo faktisk bare ''en klump kød''? 2: Viagra får penis til at vokse men hvordan virker den? Altså forøger den hjerte slagene, for penis bliver jo stiv når der kommer blod i den? knus Jonathan

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det er rigtig gode spørgsmål du stiller, og jeg vil prøve at springe ud i det ved at besvare dit første som jeg syntes er det sværeste.
Jeg syntes det er svært at svare på helt præcist, fordi at alle mennesker er forskellige og bliver tiltrukket af forskellige ting. Nogle bliver tiltrukket af numsen, andre af låret, ansigtet, taljen, eller noget helt helt andet. F.eks. bliver rigtig mange også tiltrukket af bryster, og ja, det kan man måske undre sig over da bryster mest består af kød og fedt.
Det kan være det er fordi at vi i vores kultur har haft fokus på brysterne igennem forskellige ting som mode, og endda porno. Og derfor har brysterne måske fået en mere central og tiltrækkende rolle på kvinderne. Det kan også være fordi at brysterne er et erogent punkt på kvinden, et sted som man forbinder med nydelse og lyst.
Men et helt rigtigt svar kan jeg nok aldrig give dig, for jeg tror ikke der findes et rigtig svar på hvorfor nogle godt kan lide bryster. Jeg tror at hver enkel person har deres eget svar på hvorfor.
Det andet spørgsmål om Viagra kan jeg svare lidt mere præcist på:)
Viagra er en pille der sender ekstra blod mod penis, ikke for at den kan vokse, men så den kan blive stiv. Så personen der tager pillen kan have sex med en anden person.
Dem der har brug for Viagra er tit ældre mænd, og det er fordi at deres blodomløb ikke er så godt længere, og derfor ikke sender nok blodtilførsel til penis.
Når man tager pillerne, er der et stof i dem som gør at kroppen begynder at sende mere blod mod penis og derfor gør at den nu kan blive stiv.
Håber du kan bruge svarene
Med venlig hilsen Paw