Et det forkert?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg er en pige på 13 år som virkelig er blevet forelsket i en dreng!....men det er bare det at han er 2½ ældre end mig! Vi snakker meget på facebook og vi mødes ( til den sport som vi går sammen til) hver uge tit når jeg skal til at gå går vi lige lidt væk og giver hinanden et stor og varmt kram....men er det forkert? jeg ved at han også godt kan lide mig. Men er det okay når han er 2½ år ældre end mig? håber at i/du kan hjælpe mig!

Svar:
Hej med dig
Dejligt at du har fundet en dreng du rigtig godt kan lide, det er jo en dejlig ting at have en tæt på sig som man holder af.
Jeg kan som egentlig ikke se noget galt i jeres aldersforskel, men synes at det er noget du skal snakke med dine forældre om hvad de siger til det, hvis det er noget du tror der kan blive til mere end bare et langt kram, og hvordan de vil have det med det.
Han er jo også over 15 år, og ligger over den seksuelle lavalder og du ligger under, så det er noget jeg synes du skal have på det rene med dine forældre.
Håber dette kunne bruges til noget.
Med venlig hilsen
David