er vild med en
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa jeg kan helt vildt godt lide en skuespiller som hedder jonas eilskov jensen han spiller med i "min bedste fjende" som er i biograferne lige her for tiden han har også spillet med i "pagten" dr1 julekalender meeen jeg er forelsket i ham og alle for min klasse synes jeg er mega mærkelig men jeg ville spørge om i kunne finde hans E-mail

Svar:
Hej med dig.
Det er et godt spørgsmål og jeg kan godt forstå du spørger. Som du skriver, så er du forelsket i ham og så vil du nok gerne skrive en mail til ham.
Men kan godt gå hen og blive rigtig forelsket i en skuespiller også selvom at ens venner ikke helt forstår hvorfor. Men man får en masse ideer omkring hvordan de er i virkeligheden og man kan også dagdrømme at man måske bliver kærester. Det synes jeg slet ikke er mærkeligt, men nogle gange skal det blot blive ved at dagdrømme, fordi det er ikke altid man får opfyldt sine dagdrømme eller får bekræftet, hvem man troede personen er i virkeligheden. Men det har altid været sådan, prøv bare at spørge din mor eller far om de ikke angang har været vilde med en film-stjerne eller en musiker.
Jeg tænker, at han ville synes det er dejligt at vide at der er nogen der kan lide ham, men det er slet ikke sikkert han kan eller kommer til at svare på din mail. Så derfor kan du godt blive skuffet.
Det er sådan at jeg ikke kan hjælpe dig med at finde en email-adresse til ham. Jeg har prøvet at finde ud af om han har en officel fan-side, som du kunne skrive til - men jeg har ikke kunne finde noget.
Jeg synes du skal finde ud af hvorfor du vil skrive til ham og så kan du måske spørge din mor eller far om de kan hjælpe dig med at finde en fan-side eller en email-adresse til ham.
Mange tanker
Bibi