er smaskforelsket...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej cyberhus. jeg har været til marathon bio i herning i weekenden, og så mødte jeg en rigtig sød pige, og hun var rigtig pæn! men jeg nåede ikke at få hendes nummer. :-( ved i hvordan man kan finde hende pigen, når man kun kender hendes fornavn og udseende. er det ikke pinligt at skrive til dem der styrer det og spørge om de vil udlevere hendes navn og e-mail? jeg "savner" hende sådan.. :( mig den forelskede!

Svar:
Hej
Jeg synes det lyder dejligt, at du har mødt en sød pige som du har forelsket dig i. Det gør det selvfølgelig en smule besværligt, at du ikke ved hvordan du kan komme i kontakt med hende.
Det er ikke sikkert, at dem der har arrangeret marathon  bio må udlevere hendes navn og nummer. Så det vil være godt at prøve at finde frem til hende på en anden måde. Måske kender du nogen der kender hende. Ellers hvis du er medlem af facebook, arto eller lignende kan du søge på hendes navn og den by hun er fra. Det er lidt svært når du kun har navn og udseende, men der er ikke så meget andet at gøre.
Held og lykke med søgningen.
Denise