Er jeg utro? Skal jeg slå op? Er det okay?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Der er den her fyr jeg mødte online. Både ham og mig har en kæreste(det skal lige siges han tror jeg er 18.. lang historie.). Jeg har haft min i 5måneder, og han har haft sin i 13måneder. Mit forhold er egentlig godt, elsker ham rigtig højt, det er måske lidt kedeligt, men det er ikke dårligt! Han siger også at han elsker sin kæreste. Første gang vi snakkede var det over cam, og vi startede med at jeg så ham røre hans pik og fortælle mig hvor meget han tændte på hvordan jeg så ud, vi faldt så i snak i stedet for,og han er direkte skøn. Nu snakker vi dagligt, og han fortæller mig at han er blevet virkelig glad for mig og han er virkelig en 11/10'er, han er sååå lækker og har en perfekt krop. Han er så også virkelig sød og sjov og virkelig sexet, oveni det er han sygt klog. Jeg har lyst, han siger det samme, at droppe vores forhold og få et med ham, for jeg ved virkelig ikke om det her er normalt at føle når man har en kæreste. Et størreproblem er at han bor i Tyskland det meste af tiden. Vi ved godt vi ikke kan være i et forhold, men jeg vil gerne være i mit forhold dog ville jeg også elske et forhold med den her anden fyr. Han fortalte mig sidst han var her at han tænker på mig når han knalder sin kæreste, han drømmer om mig og at han syntes jeg er perfekt. Tror jeg savner noget spænding..
og så tænder jeg utrolig meget på den her fyr, og min kæreste er altså nødt til at arbejde lidt før han gør mig tændt, men den her fyr kan få mig til at smide tøjet bare ved at smile til mif. Han tager super meget intativ til virkelig romantiske ting, hvilket min kæreste aldrig rigtig har været typen til, han fortæller mig hvor smuk og dejlig og skøn og sød og sexet og fantastisk og perfekt jeg er, og min kæreste får jeg hvis jeg er heldig "det ser da fint ud" hvis jeg har taget totalt sexet undertøj og stiletter og vild make up og sat hår.
Er det helt forkert det jeg laver? Er så forvirret..

Svar:
Hej Anonym
Det lyder som en spændende fyr du har mødt online og jeg kan godt forstå du er forvirret.
Om det du laver er forkert kan jeg ikke give dig et svar på, for det mener jeg afhænger af de aftaler og forventninger du og din kæreste har med og til hinanden. Er din kæreste okay med at du ses med ham her fyren online og som jeg forstår dig også har en form for online sex med?
Hvis din kæreste er okay med det eller du tænker at din kæreste ville synes det er helt i orden tænker jeg ikke der er noget galt i det du gør.
Hvis du tænker at din kæreste ikke vil synes det er i orden så tænker jeg at det er noget andet. Så synes jeg du skal overveje om det er fair overfor din kæreste at have noget kørende med ham her fyren fra Tyskland. Eller vende spørgsmålet om. Ville du være okay med at din kæreste havde noget kørende med en anden pige?
Du siger at du elsker din kæreste men at jeres forhold måske er lidt kedeligt. Og at din kæreste ikke tænder dig på samme måde som ham den anden fyr gør. Det får mig til at tænke at du nok bør overveje om du rent faktisk elsker din kæreste så meget som du tænker at du gør. Er det faktisk ham du gerne vil være sammen med?
Jeg tænker også at det her med at ham fyren fra Tyskland kan tænde dig med et enkelt blik sagtens kan have noget at gøre med at det er spændende og frækt at han er anderledes end din kæreste og at I er sammen på en anden måde. En meget stor del af det der gør ham så tiltrækkende kan netop være det "forbudte" i jeres forhold og måske ville han faktisk vise sig at være knap så spændende hvis du nu skulle være kærester med ham?
Men tilbage til dig spørgsmål.
Jeg synes sat du først og fremmest skal finde ud af hvad du vi med din kæreste. Hvis det er ham du elsker og vil være kærester med synes jeg du skal stoppe med den anden fyr, med mindre din kæreste er okay med det. Jeg tænker ikke det er fair at have noget kørende med fyren fra Tyskland hvis din kæreste tror at han har dig helt for sig selv.
Gode hilsner
Niels-Christian