Er jeg for kedelig
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hejsa nogle gang om ugen går mig og mine venner til noget der hedder aftenclub, hvor vi har det rigtig sjovt sammen. Engang imellem leger vi S,P eller K over i et redskabskur over i deres hal. X) Det er sjovt nok men engang imellem for jeg bare det der kys konsikvæser. problemet er at jeg bare syntes at jeg ligesom bare er for lille til det. Alså jeg er 11. Men er jeg så barnelig fordig jeg ikke "tør" at kysse andre? Knus Lille Forvirede Mig!

Svar:
Hej Lille Forvirrede Dig.
Dejligt at I har det sjovt sammen i aftenklubben.
Det er helt okay, hvis ikke du synes du er klar til at kysse, når i leger S, P eller K. Det er meget forskelligt hvornår man lige føler sig klar til at prøve det. Så det er slet ikke barnligt, hvis ikke du har lyst til det nu. Det vigtigste er at du følger dit eget tempo. Det er også meget naturligt at det lidt skræmmende i starten fordi det er helt nyt og spændende.
Så det er helt okay at du ikke ”tør” kysse andre endnu. Der kommer nok et tidspunkt, hvor du føler dig mere klar.
De bedste hilsner Sine