er hun for ung?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej :) Jeg har mødt en pige som er 13 år. Hun har haft selvmordstanker og sådan lidt forskelligt, og det har jeg så hjulpet hende med. Lige nu har hun det faktisk godt :) Har så fundet ud af at hun er vild med mig. altså jeg elsker også hende rigtigt højt, og er måske også lidt forelsket i hende, men ved ikke rigtig om hun er for ung? håber i kan komme med et svar :)

Svar:
Hej med dig.
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, og jeg vil forsøge at give dig mit bedste råd.
Det lyder som om i er meget tætte, i det du fortæller at du har hjulpet og støttet hende gennem en svær tid og har fået hende til at få det bedre angående hendes tanker.
Derfor er det heller ikke unormalt at man bliver gladere for hinanden, måske i jeres tilfælde forelsket i hinanden.
I forhold til aldersforskellen i mellem jer, kan jeg god forstå din tanke om hun er for ung til dig, da du er 15 og hun er 13 år. Mange bekymrer sig ofte om aldersforskellen da man kan havde forskellige interesser i de forskellige aldre, og det kan være med til at komplicere nogen ting, især fordi der sker rigtig meget i jeres alder.
I jeres tilfælde tror jeg ikke du skal være nervøs for om hun er for ung, hvis du føler du kan snakke med hende, at i hygger jer i hinandens selskab og det vigtigste at i respektere hinandens grænser og interesser er det vel et tegn på at jeres aldersforskel ikke har den store betydning. Det er egentlig kun dig selv der kan føle om hun er for ung.
håber du kan bruge mit svar, til at finde ud af om det skal være jer to.
Med Venlig Hilsen
Camilla B