Er hun også vild med mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej :-)
I mandags startede jeg i skole igen. Det var i en ny klasse, så kendte kun få af dem. Allerede den dag så jeg denne her pige, hvor jeg smilte til hende og hun smilte tilbage og holdte øjenkontakten. Så begyndte hun at skrive lidt til mig om jeg ikke ville hjælpe hende med lidt lektier og jeg skrev, at det ville je gerne også skrev vi lidt frem og tilbage og lærte hinanden lidt af kende. Så i går skrev hun til mig: "På utrolig kort tid er jeg begyndt at holde utolig meget af dig - du er en skøn dreng". Og sådanne bemærkninger har hun flettede ind i vores samtaler og det samme er jeg begyndt på og nu er vi begyndt at skrive hjerter til hinanden.
Jeg kan ikke lade vær med at tænke på hende - Tror I at hun har det på samme måde?

Svar:
Hej med dig..
Nu kan jeg jo ikke vide hvad hun tænker og føler, men jeg synes godt nok det lyder det at hun er ret tiltrukket af dig. Og hvis hun er det, ja så tror jeg også hun tænker på dig.:)
Men igen, jeg kan ikke vide det og derfor synes jeg du skal nyde det I har lige nu, jeres flirten og se hvordan det udvikler sig. I har kendt hinanden en uge og ja, sommetider kan det gå stærkt. Så hvis det føles rigtigt for dig og du synes hun stadig giver udtryk for at hun kan lide dig, så kan du jo invitere hende i biografen eller noget andet date-agtigt. Hun virker til at være en pige der ikke er bange for at fortælle dig, hvad hun føler og det er jo meget rart tænker jeg.
Så alt det bedste her fra.
Venlig hilsen
Erroll