er han klar?

brevkassespørgsmål

er han klar?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

hvornår er drenge klar til at have sex?

Svar:

Hej med dig :-)

Jeg kan godt forstå, du er nysgerrig på, hvornår drenge er klar til at have sex.

Desværre er det rigtig svært at give et svar på, da alle drenge er forskellige. Mange af drengene på din alder er sikkert meget nysgerrige omkring sex nu, og nogle af dem vil også begynde at have sex indenfor ikke så lang tid. De fleste drenge og piger er dog omkring 16 år første gang, de har sex. Nogle er yngre, nogle er ældre. Det er meget forskelligt, og det afhænger altsammen af om man møder én, man har lyst til at gå i seng med, og om man føler sig klar til det.

Håber du kunne bruge svaret :-)

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål