Er han interesseret eller ej??

brevkassespørgsmål

Er han interesseret eller ej??

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Okay. Nu er jeg virkelig forvirret. Der er denne her fyr, som jeg er ret interesseret i, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om han interesseret eller ej! Han er 3 år ældre end mig, men jeg synes nu han er ret sød. Vi har gået og flirtet ret heftigt et par gange, når vi har været fulde (eller, vi har sådan set også været ret ædru). Og vi havde flere gang snakket om at vi skulle finde en dag, hvor vi kunne ses, vi havde bare aldrig gjort noget ved det. Men så her i byen i lørdags, endte vi så med at kysse, hvilket jeg sådan set var ret glad for. Han var vildt sød og kærlig, og han endte faktisk med at spørge mig om jeg skulle noget onsdag, for ellers var jeg mere end velkommen til at komme hjem til ham og se nogen film.. Og der tænkte jeg; ''Yes! Så er den i hus!'' - men tror du så idioten skriver?? Han skrev hverken søndag, mandag, tirsdag eller i dag - og jeg vildt irriteret! Oveni det skal det lige siges at han skulle til eksamen tirsdag, så jeg var så sød at skrive til ham mandag aften. Der skrev jeg noget a la, ''tak for i lørdags og held og lykke med i morgen.'' Og tror du han svare?? Nej! Selvfølgelig gør han ikke det. Så skrev jeg til ham i går aftes, på facebook - for at høre om vi stadig havde en halv aftale i dag, og så svarede han heller ikke der. Han loggede bare af 10 minutter efter. Amen, jeg blev så irriteret. Hvorfor er det så svært for ham at svare? Jeg ville altså hellere ha' haft et nej, end et intet svar! :-D Han havde skrevet til mig lørdag eftermiddag og da jeg så svarede, tog det ham 7 timer, at svare igen?! Hvad sker der lige for det? Nå, jeg har i hvert fald besluttet mig for ikke at skrive til ham mere. Faktisk har jeg overvejet at slette hans nummer, bare sådan så jeg ikke ''kommer til at skrive''. Jeg synes bare det er ret flovt, at jeg skriver når han så ikke svare. Men nu er mit spørgsmål så, hvad skal jeg gøre? Skal jeg stoppe med at skrive til ham eller er der noget bestemt jeg skal skrive til ham? Er han interesseret eller ej? Eller.. Hvordan får jeg ham til at blive mere interesseret/vise mere interesse? Hvad tænker fyre i sådanne situationer? Gud, hvor er det irriterende! Jeg føler mig forvirret og magtesløs lige pt. hvilket er ret irriterende. Fyre burde du ikke have muligheden, for at få mig til at føle det jeg føler lige nu. Jeg tænker alt for meget på om han ikke snart skriver eller ringer og hver gang jeg får en besked, tror jeg det er fra ham. Når så det ikke er, bliver jeg skuffet.. Oveni det skal jeg faktisk snart til en afsluttende eksamen, så jeg har slet ikke tid til at tænke på ham. Det skal bare fixes, hurtigts muligt! :-) Men grunden til at jeg skriver, er også så jeg kan få et mere objektivt syn på ''sagen''. Jeg synes mine veninders råd er tomme og dårlige. De opfordrer mig til at skrive bare én gang til, men det skal også være noget relevant så. Men hvad det er, er der ingen der ved? ;-)

Svar:

Kære pige

Jeg kan virkelig godt forstå, at du er temmelig forvirret over den her fyr, når han på den ene side inviterer dig hjem og I før har snakket om det og så på den anden side bliver helt tavs, når du skriver til ham. Hvad der lige sker for ham, har jeg svært ved at svare på, men jeg kan fortælle dig, hvad jeg kommer til at tænke på, når jeg læser dit brev.

Allerførst vil jeg gerne sige til dig, at jeg synes, du har gjort, hvad du kunne for at få en respons fra ham. Derfor vil mit råd være, at du ikke skal kontakte ham igen, som du jo også selv er kommet frem til. Simpelthen fordi jeg tror, at du ikke får noget ud af det. Hvis han vil dig noget så skal han nok kontakte dig. Men så længe han ikke engang kan give dig et svar, så synes jeg du skal lade det ligge, så du passer på dig selv. Bolden er på hans side nu!!!

Jeg vil i stedet foreslå dig, at du bruger din energi på dig selv og din eksamen. Som du er inde på, så er det jo ikke fedt at bruge så meget tid og energi på at håbe, at han sender en sms og så blive så skuffet, når den ikke er fra ham. Prøv om du ikke kan "lægge" ham i "det gider jeg ikke bruge mere energi på - boxen.

Mit indtryk er nemlig, at du faktisk er ret god til at mærke efter, hvad der føles rigtigt at gøre. Så det skal du endelig holde fast i, det er super vigtigt at stole på sine fornemmelser og så handle derefter. Jeg ved godt, at det kan man ikke gøre hver gang og det skal der selvfølgelig også være plads til. Som udgangspunkt er det jo et sundhedstegn at turde tro på andre mennesker, men ind imellem får man et hak over snuden og det kan gøre ondt, men det positive er så, at man er blevet en livserfaring rigere.

Uanset hvad hans grund er til at være tavs, så synes jeg, det må være op til ham at vise dig, hvis han er intersseret i dig. Nogen fyre kan nemlig godt kan lide at få lov til at "jage" - at kæmpe lidt for den søde pige, så prøv at lade ham komme til dig i ædru tilstand. Man kan nemlig ikke altid regne med det folk siger, når de er fulde. Så må du se om han kontakter dig eller ej.

Jeg vil ønske dig held & lykke med det hele. Og fortsæt endelig med at lytte til dig selv, så skal det nok gå :)

De bedste hilsner Rikke