Er forelsket..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en pige på 14 år og har et problem med følelser og forelskelse. Jeg har nogle følelser for min mandlige og kvindelig lærer, og jeg tror de har fundet ud af det. Når jeg har dem i timerne tager jeg ikke hovedet op fra bordet, og når jeg kigger på dem imens de taler så begynder jeg og ryste lidt? Er det normalt,,

Svar:
Hej
Jeg vil først sige at, ja det er meget normalt at føle sig forelsket i en lærer. Det er der mange der har prøvet. Men det er også nogle følelser man er nødt til at glemme igen. Dine lærere er meget ældre end dig, og de må ikke være sammen med elever.
Du må prøve at ligge dine forelskelser bag dig. Og måske prøve at se om der ikke er nogle på din alder du kan blive forelsket i. Prøv at fokusere på at det er dine lærerer og ikke koncentrere dig om hvad det er du godt kan lide ved dem der gør at du føler dig forelsket.
Venlig hilsen Denise