Er der noget galt med mig?

brevkassespørgsmål

Er der noget galt med mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg er en dreng på 13 snart 14. Min pik er ikke særlig stor. Bredden er ca. 1,5 cm og længden er 8-9 cm når den er stiv. Jeg har prøvet at "Sperme" før, men det er ikke mere end 2-3 dråber max. Håber I kan hjælpe hurtigst muligt, hilsen T.

Svar:

Hej med dig..

Der sker rigtig meget med kroppen når man er 13, næsten 14 år. Du er lige startet på puberteten og det betyder også at du ikke er udvokset endnu. Tjek lige den her artikel ud fra sexlinien.dk. Her kan du læse at drenge typisk udvikler sig mellem 13 og 18 år, så der er rigelig med tid endnu.

Det samme gælder sædproduktionen, den stiger også i de her år og du vil opleve at der kommer mere og mere sæd ud. men det er ikke sådan at det vælter ud, det er typisk kun omkring 2-5 ml, så det er ikke meget mere end end teskefuld.

Så ud fra det du skriver, så lyder det hele meget normalt og at du er ved at udvikle dig helt normalt.

Håber du kunne bruge mit svar

Venlig hilsen

Erroll