Er alle drenge nogle svin?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse. Er alle drenge virkelig sådan nogle svin? Jeg har i al fald mistet enhver tro på det andet køn! Jeg er en pige på 15, og jeg havde en (syntes jeg engang) dejlig kæreste. Vi var kommet sammen i nogle måneder og var også intime. Det blev dog altid bare til helt korte episoder, fordi vi var bange for at blive forstyrret. Så da vi fik chancen for en hel elskovsnat blev jeg bare ellevild. Min kæsreste skulle være alene hjemme fra den ene dag til den næste fordi hans forældre skulle besøge noget familie i Jylland og tog lillebroren med. Tænk – en hel nat alene med ham! Jeg fortalte mine forældre at jeg skulle sove hos en veninde og fik aftalt med hende at dække over mig. Jeg brugte vildt lang tid på badeværelset, og jeg tror nok min mor undrede sig over at jeg gjorde så meget ud af mig selv bare fordi jeg skulle over til en veninde. Da jeg kom over til min kæreste fik vi lavet noget aftensmad, og så var det enligt meningen vi skulle hygge og se tv og spise slik, men vi var alt for spændte, så vi gik op på hans værelse og klædte os nøgne. Det blev en helt vidunderlig aften og nat. Vi elskede gang på gang og slikkede hinanden over det hele. Midt om natten gik vi i bad og han knaldede mig under bruseren. Vi sov måske lidt ind imellem, men var den ene vågen vækkede man den anden og så knaldede vi igen. Det var dejligt at være fuldstændig uforstyrret. Hen på morgnen var jeg ved at være øm og træt, men min kæreste hentede noget creme og spiste mig i det bagerste hul. Han fik mig op på knæ og så knaldede han mig i røven. Det gjorde herrenas, men jeg var stolt over at jeg kunne rumme ham. Så faldt vi i søvn. Da vi vågnede ved middagstid elskede vi igen en enkelt gang, og så fik vi morgenmad, og så måtte jeg hjem inden hans forældre kom hjem. Jeg kunne dårligt gå så øm var jeg i begge mine huller, men alligevel svævede jeg nærmest på en lyserød sky hele vejen hjem. Det havde været min bedste oplevelse nogensinde, og jeg drømte allerede om brudekjole osv. Hele eftermiddagen sad jeg bare og kiggede drømmende ud af vinduet. Om aftenen kom der så en sms fra min kæreste hvor han dumpede mig. ”Han ville ikke lige binde sig endnu, men for hans skyld kunne vi da godt stadig være venner...” Jeg græd hele aftnen – ikke af sorg men af raseri. For det var jo tydeligt nok. Jeg var bare et stykke brugt legetøj han kunne smide væk. Ud efter nye erobringer. Han havde jo fået alt hos mig. Prøvet alle stillinger. Set og slikket overalt, smagt alle væsker. Ja, selv det mest private og hemmelige sted på min krop, min anus, havde jeg givet ham adgang til. Det eneste jeg har tilbage er mine smertende huller. Er alle drenge virkelig sådan nogle svin?? Hilsen hende der føler sig trådt på

Svar:
Kære du...
Jeg kan godt forstå du føler dig trådt på og er rasende på din ekskæreste - det er ikke spor fedt at føle sig udnyttet på den måde....
Jeg tror dog ikke at alle drenge er sådan nogle svin. Jeg tror der er rigtig mange søde drenge derude, som behandler piger på en helt anden måde.
Når jeg læser dit brev kommer jeg til at tænke på den problematik, der kan opstå mellem piger og drenge når de har et forhold, nemlig det, at der kan være stor forskel på, hvilke følelser de har for hinanden når de begynder at dele noget så intimt som sex.
Der er mange piger, der her på Cyberhus fortæller, at de skal have visse følelser for en dreng, før de har sex med ham, fordi de (ligesom dig) føler at de deler noget meget privat når de har sex. Oveni det, kan det at have sex med en dreng styrke følelsen af forelskelse og man kan opleve følelsen af, at svæve på en lyserød sky (ligesom du også fortæller). Det er helt naturligt at have det sådan, men det er ikke alle piger der har det sådan og drenge har det sansynligvis lige så forskelligt.
Det lyder til at du er rendt ind i en dreng der har set det som en jagt at få sex med dig og da det lykkedes, ja så var han ikke længere interesseret - det er helt vildt ærgerligt, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det, du kan ikke ændre på hans personlighed eller følelser, men måske kan du være opmærksom på, at nogle drenge er sådan og prøve at se om du kan gennemskue det, næste gang du møder en dreng?
Noget af det jeg tænker du kan gøre, næste gang du møder en dreng du bliver glad for er, at tale med ham om føleleser og sex. Synes han sex er noget specielt der hører et kæresteforhold til? Eller synes han sex er uforpligtende sjov og spas? Og vigtigst af alt, hvordan tænker han det i forhold til netop dig? Har han følelser for dig og lyst til at I skal være kærester?
Jeg tror det vigtigste er, at du lærer at sætte dine egen grænser for, hvem du vil have sex med, under hvilke vilkår osv. Hvis du har brug for at lære en fyr godt at kende og føle tillid til ham før du har sex med ham, så er det netop det du skal gøre. Det kan også være, at du har brug for at jeres sexliv udvikler sig lige så stille og I gradvist gør mere og mere private ting, som feks. analsex. På den måde kan du holde lidt igen med, hvor meget du deler af dig selv, indtil I har opbygget et kæresteforhold hvor du føler tillid til drengen. Desværre kan du nok aldrig blive 100% sikker på, hvad den anden præcist føler, kærlighed og forelskelse er forbundet med, at man må tage nogle chancer - men det kan du måske også gøre, samtidig med, at du passer godt på dig selv.
Lige her til sidst.... Jeg kan udfra det du skriver ikke helt fornemme og du gerne vil snakke med din ekskæreste om det og fortælle ham hvordan du føler at han har behandlet dig - men hvis du har lyst til det, så synes jeg bestemt du skal gøre det. Ikke for at fortælle ham, at han er et svin, men for din egen skyld, så du får sat ord på dine følelser overfor ham. Og hvem ved, måske får det også ham til at tænke over, hvordan han har behandlet dig, for måske har han slet ikke tænkt på, hvor mange følelser du har invisteret i det....
Jeg håber du kommer rigtig godt videre efter det fjols, der tydeligvis ikke var i stand til at have et følelsesmæssigt forpligtende forhold til dig - det tror jeg tilgengæld der er andre søde dreng der er og jeg håber du snart møder én af dem :)
De bedste hilsner
Camilla