enden på det hele
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus, mig og min kærestes forhold er ved at "uddø" hun skriver ikke mere og hører heller aldrig om vi skal være sammen mere. Jeg elsker hende så meget og vil blive ved med at være sammen med hende, hvad skal jeg gøre? Hilsen anonym

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det lyder dejligt, at du elsker en anden person så højt. Men det må virkelig være hårdt hvis du føler, at du ikke får den kærlighed gengældt.
Jeg synes du er nød til, at vide om det er fordi hun ikke har lyst til at være sammen længere. Hvis det er det, så er du nød til at respektere hendes valg, også Selvom det virker som det sværeste der kan ske i dit liv.
Men nu når det er sagt, så behøver det jo ikke at være grunden. Der kan være mange ting der er skyld i, at hun er begyndt at opfører sig anderledes. Der er måske sket noget i hendes liv, som virker svært og uoverskueligt for hende. Så hun ikke kan overskue at gøre som hun plejer.
Jeg tror noget der kunne hjælpe dig, uanset hvad grunden er til at hun opfører sig som hun gør, er hvis du tager en snak med hende. Så du også får sagt til hende, hvad du føler der har ændret sig imellem jer og så spørg også hende om hvad hun føler. Det er nok den eneste måde at finde ud af hvad der sakl med jeres forhold.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw