Elsker sq den her pige
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hey jeg kan godt lide denne pige. vi skriver nok vær dag sammen, det er mest mig der skriver til hende. er sammen med hende ca. 2 uge i weekender. vores forældre arbejder sammen så hun overnatter hos mig. Vi ser tit film osv. men på det sidste synes jeg bare hun er så dejlig og lækker og sød at jeg bare vil hende. hun er 15, vi snakker ikke så meget når vi er sammen, men når vi gør er det rimlig meget flirt. 1. hvad skal jeg gøre for at vide om hun kan lide mig. 2.Vi snkker om at give en jule gave til hindanden hvad skal jeg give?

Svar:
Hej med dig.
Dejligt du har fundet en sød pige du er glad for. Det kunne godt lyde som om, at det er gengældt hvis der er rimelig meget flirt når I snakker sammen.
Hvis du gerne vil vide om hun kan lide dig, så kan du prøve at spørge hende, hvad hun synes om dig. Hvis det er svært at spørge direkte kan du prøve at skrive til hende, hvad du tænker om hende. Du kan f.eks. skive nogle af de ting du også har skrevet her om hende og at du godt kunne tænke dig, at I måske kunne være end bare venner. Hvis hun svarer, at hun har det på sammen måde, så ved du at hun også kan lide dig.
Angående en julegave, så synes jeg du skal give hende noget du ved hun godt kan lide eller går op i. Det kunne f.eks. være en bluse fra et bestemt tøjmærke hun kan lide, en cd, gavekort til biograftur for hende og dig, eller hvad du lige synes passer godt til hende. Jeg kan ikke rigtig komme med mere præcise idéer, for du kender hende bedst og ved bedst hvad du tror hun vil blive glad for.
De bedste hilsner Sine