Elsker ham

brevkassespørgsmål

Elsker ham

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej for ikke så lang tid siden stoppede victor i min klasse og ham har jeg kunnet li jeg har spurgt ham før men han sagde nej men for ikke så lang tid siden lavede mig og min veninde telefonfis med ham men en der hed hector tog den og han lød rigitg sød han var victors nye ven men mødet med dem blev aflyst pga de havede en fest på skolen så holdte jeg en fødeselsdag og jeg inv. nogle drenge fra klassen og victor og hector, hector kunne ikke komme men det kunne victor da vi skulle se filmen parnormal activtey delete mig og victor tæppe og det virkede rigitg intimt og jeg ved ikke om det bare var mig der følte det og når jeg ringer til ham og skriver til ham svare han aldrig! og jeg er bare forelsket i hector og victor hvad skal jeg gøre og har ikke hectors nummer og victor svare ikke så help me!! ved bare ikke hvad jeg skal gøre hader bare det her fucking teenage liv aaarghhhh!!!

Svar:

Hej med dig

Det kan godt være træls at være teenager i perioder, fordi hormonerne flyver rundt i kroppen og alt det med kærlighed, er ikke altid lige til at gennemskue.. Det lyder til at du er blevet lidt vild med de to drenge på samme tid, og jeg kan godt forstå det er irriterende når Victor ikke svarer og du ikke har Hectors nummer.

Du spørger til hvad du skal gøre, og jeg tager lige drengene en af gangen:
Victor: Jeg synes du skal prøve at lade ham være lidt. Selvom I havde en lidt intim oplevelse sammen, da I delte tæppe til din fødselsdag, betyder det desværre ikke at han er vild med dig lige nu, men måske synes han bare du er sød som ven. Jeg tænker, når nu du har spurgt ham før og han har sagt nej, og han ikke svarer når du ringer og skriver, så er det en god idé hvis du bare ser jer som venner i et stykke tid. Husk der er mange andre fyre som er søde (fx Hector) og så ved man aldrig om dig og Victor kan blive til noget på et senere tidspunkt.
Hector: Det lyder til at du ikke har mødt ham endnu, men derfor kan man godt blive vild med en man har snakket med. Jeg synes du skal blive ved med at prøve at se om I ikke kan mødes på et tidspunkt og så se om du stadig er vild med ham der og se om han også virker interesseret i dig. Hvis der er lange udsigter til at du kan møde ham, så kan du prøve at høre Victor om han ikke kan give dig Hectors nummer, så du kan prøve at skrive til ham..

Jeg håber du kan bruge mit svar, og ønsker dig held og lykke med drengene

De bedste hilsner fra Heidi